...



Gårdagens outfit;

Jeans: Acne
Tee: A-linje, Gina Tricot
Kofta: Mammas
Halsband: Hemmagjord jordgubbe
Armband: Blandade, HM och present
Nagellack: Mavala, La Paz

Väska: Svart skinnväska
Skor: Silvriga ballerinas
Jacka: Svart parkas
Sjal: Rosa, HM


Kom hem från Rillen för ett tag sen. Alltid så mysigt att vara med min favvo! :)

Igår var jag i alla fall och köpte lite tyg till ett nytt projekt, hoppas det kommer bli fint. Bild kommer sen. Efter det så åkte jag hem och fixade mig för att åka till stan och fika på Café 60 med Ellen och Sara. Väl där så kom Ida också. Trevligt. Så sjukt kallt var det igår bara, frös ihjäl i min tunna parkas! Sen åkte jag iaf till älsklingen och kollade på Playa del Sol och One Tree Hill, myspys. Nu ska jag nog gå ner för att sy lite till, mihi!

<3

Kommentarer
Postat av: caroline

Fint!

2007-04-13 @ 17:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback