Slappdag

Har varit en total slappardag idag. Kan lova att jag hade kunnat göra mycket för att vakna på Zakynthos i morse. Ingen mer sol, inget mer bad, inget mer mys, inga fler sex on the beach. Hur ska jag klara mig? Usch...

image480


Har bott i sängen och vid datorn idag, det enda bra är att det finns så mycket att läsa i alla bloggar när man har varit borta, det är najs ;) Även MSN har varit min räddning idag. Blir så sjukt shoppingsugen just nu, en skinnkjol är nog det som står på tur. Den ovan som Sofi har är sjukt fin, ska leta efter något liknande. Får bli en shoppingsväng i veckan. Måste även fixa present till Sara som fyller 18 på fredag! Men jag har en grej på g ;)

Ikväll blir det till att äta kräftor med mamsen, och på tal om kräftor så vankas det kräftskiva hos mig om två veckor. Det ska bli otroligt najs! :)

Kommentarer
Postat av: En annan Lotta

Den rosa klänningen som du sytt är bara såå söt...du skulle inte vilja lägga ut mönster, så kan man kanske försöka knåpa ihop en=)
Vore kanon...

2007-08-19 @ 16:03:06
Postat av: sara

snygg bild på Sofi!

Postat av: Elin

Hon ser sjukt snygg ut. Men skinnkjol på mig. Njae... Kram.

2007-08-23 @ 17:06:03
URL: http://ohre.blogg.se
Postat av: Natalie

Den som Sofi har är grymm :)

2007-08-25 @ 12:03:58
URL: http://naw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback