2006..


År 2006 var ändå ett riktigt bra år
, Zakynthos resan var oslagbar, och så träffade jag min älskling, så underbart! Har hänt så sjukt mycket i år, men ändå har det gått så snabbt, men oj vad kul jag har haft. Hur har erat 2006 varit?

159706-14puss pungis
lotta

Nu tillbaka till nyår! Kvällen började med middag hos Molls, riktigt trevligt och gott. Vi tjejer sminkade och gjorde i ordning oss innan resten av folket skulle komma. Till en början hade jag en guldklänning och svarta strumpbyxor, men när ja såg mig i spegeln tänkte ja bara nej nej nej! Genomskinlig och jääättekort ;P så ja bytte om till en svart klänning med skärp i midjan, mkt bättre ..

Vid 11 tiden kom resten och det blev en riktigt lyckad kväll till slut, trots en promenad på 2 timmar hem till mig ;D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback