Dagens bild

nicole
Hur man kan få jeans, tee och kavaj att se så grymt snyggt ut, är något som Nicole Richie lyckas riktigt bra med. Älskar väskan och halsbandet. Något mindre snyggt är mössan/kepsen, skogshuggare någon? Haha, men man kan ju inte lyckas med allt.. Vad tycker ni?

Nu har jag precis kommit hem för någon halvtimme sedan, är så glad för min nya dator, haha ;P Har till och med lyckas få över all musik och alla bilder från den gamla, känner mig så duktig!



Och nu kom jag på att det är OC ikväll, WEEY! Ny tid, klockan 20.00, missa INTE ;D

<3

Kommentarer
Postat av: G. Camilla

ne mössan är inte min melodi heller, vill inte ens veta hur den skulle se ut på mig =) ingen trevlig syn! kramar

Postat av: BettY

Nicole är bra på att få enkla kläder att se riktigt snyggt ut med accessoarer. Hon vet hur man sätter ihop en outfit!

2007-01-17 @ 20:33:41
URL: http://ultimatenicole.blogspot.com
Postat av: mira

jamen hon ser lite sliten ut..

2007-01-17 @ 22:30:23
URL: http://ingenvetvemdue.blogg.se
Postat av: Anonym

det är accessorarerna som gör det :)

2007-01-18 @ 12:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback