Friskis

Åhh, har precis varit och tränat friskis och svettis nu, helt slut.. usch usch. Men oj så duktig jag känner mig, har till och med gjort i ordning en fruktsallad till ikväll, mums! Kommer ha galet med träningsverk imorgon känner jag, haha ;P

Nu börjar shoppingsuget bli riktigt riktigt starkt, är sugen på ett par pumps, kanske röda. Eller vad tycker ni? Jag ska nog ta mig en tripp till stan imorgon och leta lite, kanske till och med finns några fina kvar på rean. Vore perfa ;)

Kollade runt lite på
HMs sida idag och såg att Divided hade fått in lite nytt, t.ex. den här blommiga klänningen, helt underbar att ha en sommarkväll. Eller som den här blårandiga klänningen, ursöt! Eller varför inte den här kjolen, perfekt till ett enkelt linne. Mkt fint enligt mig, vad tycker ni? :)



<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Söt klänning!

Postat av: Ally

Fruktsallad låter toppen :)

2007-01-18 @ 21:20:50
URL: http://princessan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback