Ge mig sommar, TACK!

salinasjuicy
Bild: Nelly

Åhh vad sugen på sommar jag blir när jag ser de här bikinisarna, underbara!

Den första är från
Salinas, och är verkligen ursnygg enligt mig. Den skulle jag verkligen inte banga på att ta med mig till Gran Canaria, perfekt att glida runt i när man börjar bli lite solbränd :)

Den andra är från Juicy, och är så snygg att jag tror att jag inte skulle våga bada i den ens. Eller vad säger ni? Haha det skulle bli en bikini att endast sola i, men oj så snygg man skulle vara! Snyggast på beachen ;) haha

Snart blir det friskis och svettis med lillasyster. Ska träna 3 gånger i veckan fram till sommaren nu. Passar väldigt bra när jag snart ska ta på mig bikini igen, hjälp!

<3

Kommentarer
Postat av: Madeleine

den t vänster e nice!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback