Helgen

Åhh, har varit en riktigt mysig helg. I fredags kom älsklingen hit, mys. Sen på kvällen drog han, jag och min lillasyster ut och åkte pulka. Var riktigt roligt! Helt sjukt länge sen jag gjorde någonting sånt. Blev väl en och en annan snöboll i ansiktet på mig också :/ Haha. Efter det gick vi hem och tog ett varmt bad, urmysigt.


Igår tog vi en lång sovmorgon och sen åkte vi hem till rillepille, påvägen stannade vi och solade. Jag som trodde jag var fett cool lyckades tjata till mig att få sola där det var nya rör, plus att jag solade 20 min. Efter det såg jag ut som ett fån (det gör jag fortfarande). Helt illröd och kritvit runt ögonen, riktigt hett :/ Aj aj...

Var en väldigt mysig helg i alla fall :)
Nästa lördags ska jag på 18års middag till Molly, ska verkligen bli jättekul! Men vad ska ja köpa för present? Något förslag? :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback