Igår

Har precis kommit hem från min älskling R och är helt dödstrött, har ont i huvudet och är helt slut i kroppen efter igår..

Kvällen började med att jag mötte Ellen vid bussen och sen åkte vi tillsammans bort till Spånga, helt otaggade kom vi fram och märkte att alla som va där var 20+. Det var Sara (pungis) storasysters avskedsfest, så det förklarade saken. 

Efter ett tag kom Mickan och Anna och det blev genast lite roligare :) Kvällen slutande ändå ganska bra och jag hade det trevligt. Efter att ha smsat fram och tillbaka med Rillepille så bestämde jag mig för att åka hem till honom och sova, resan Spånga - Tyresö är ju inte överdrivet rolig måste jag säga, nästan 2 timmar från dörr till dörr. Ganska jobbigt... Men så mysigt att vara med min älskling, blev en ganska så bra kväll iaf :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback