Inspiration

lindsaayy
Bild: Asos.com


Asos har börjat med en ny grej. En "celebrity look book", där man kan få inspiration om man har en speciell stilförebild. Bra tycker jag, även om jag själv skulle föredra att klä mig efter min egen stil är det aldrig fel med lite inspiration. Vad tycker ni?

De har valt ut Kate Moss, Paris Hilton (även om hon för mig inte är någon stilförebild. Någonsin sett henne snyggt klädd? Inte jag...), Lindsay Lohan och Victoria Beckham (samma sak som med Paris här, blir mest märkeskläds-trash för henne tycker jag). Ganska bra saker dom har valt ut tycker jag, eller snarare att de är väldigt typiska för stilförebilderna. Eller vad tycker ni? :)




Ikväll har jag gjort absolut ingenting, ganska skönt men lite tråkigt. Jag blir väldigt lätt rastlös, men jag lyckades städa mitt rum och mamma har lovat mig en tripp till IKEA, wey! Älskar att bara gå omkring och kolla där, blir så inspirerad av alla rummen som är inredda, håller ni med? :)


<3

Kommentarer
Postat av: askungen

sött....

Postat av: Alice

mm.. blir också alltid inspirerad av ikea, bör nog åka dit snart.. ;)

2007-01-21 @ 01:04:52
URL: http://aliceg.blogg.se
Postat av: Madeleine

Nä Paris Hilton är bara trash, örk!Fast jag gillar själva Primp tröjorna, men alltså inte på Paris...

2007-01-21 @ 10:12:55
URL: http://www.lalein.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback