Mina fötter...

Uhh, idag har jag varit i stan i 7 timmar (!?). Är helt slut överallt. Mina fötter gör sååå ont, känns som tårna lixom tryckts ihop till en, aj aj aj :P
Vill man vara fin så får man lida pin, haha. Lyckadas köpa en enda grej på 7 timmar, totalt kass. Blev ett drick-spel till Molls från Urban Outfitters. Lite dricka till det också så blir det perfa. Hittade även lite t-shirts där som jag är sugen på. Sen fanns det även ett jordgubbshalsband som jag inte skulla banga på, gärna i svart. Läckert.

Ikväll ska jag till Rillepille, fett najs. Lägger in en till dagens outfit sen ;)

<3


Kommentarer
Postat av: emma

Been there.När man har gått så mycket är så är man helt slut!

Postat av: Vendela

Man får iaf motion av att shoppa, haha!

2007-01-31 @ 16:12:23
Postat av: Nadia

Oj Gaash! 7 timmar! Bara man inte går själv så ä d la lugnt;-)

2007-01-31 @ 16:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback