Myskväll

Blev inte alls nån utekväll idag, är alldeles för trött för det. Ska bara vara hemma, nörda datorn och kolla på tv, mys! Ska även fixa naglarna ordentligt tror jag. Någon som vet om det är något bra på tv ikväll? :)

Jag behöver verkligen en till garderob, har börjat hänga galgar me kläder på krogar utanför garderoben nu, inte najs. Fruktansvärt rörigt! Ska nog försöka tjata till mig en tripp till IKEA snart me mamsen. Behövs verkligen. Skulle även behöva någon sorts skohylla så jag får lite bättre ordning, måste ju kunna se allt man har. :) Sen har jag fortfarande tankar om att möblera om. Men jag kommer verkligen inte på något, en hel vägg med fönster förstör ganska mycket, usch! :P

Nu ska det i alla fall städas och fixas lite på rummet :)

Ciao <3

Kommentarer
Postat av: ida

hemma kvällar är underbara..
tänkte mig en hemma kväll med godis och mumms.. men snöstormen satte mig i en dålig sits.. nu har jag hemma kväll utan mumms...!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback