Resa?

Precis kommit hem från en mini-shoppingtur med Saris, blev en jättesöt klänning/tunika från Indiska och ett grått baslinne från HM, bilder kommer sen!

Innan det så var jag i min gamla skola och åt lunch med tjejerna, trevligt att träffa dom :) Efter det åkte vi hem till Ellen för att kolla på resor till sommaren, vi funderar på antingen Rhodos eller Kos, någon som har varit där? Vad tycker ni? Jag är i och för sig inte säker på om jag ska med eller inte, skulle absolut vara roligt, men jag får se vad mamma säger om pengarna eftersom hon betalar hela resan till Gran Canaria. Kan ju faktiskt säga att jag hellre lägger mina egna pengar på kläder...!

Nu ska det tas bilder på det nyinköpa :)

<3


Kommentarer
Postat av: Maria

Åh längtar efter bilder! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback