Fredag



Blev en najs kväll igår. Började hemma hos Camey med vattenpipa och Baileys, trevligt trevligt! Sen drog vi vidare in till Hirshenkeller, galen polis på tunnelbanan som tvingade oss att kliva av dock. Usch på henne! Väl inne så drog vi en drink och ett glas vitt innan happy houren var slut. Sen fick någon den smarta idén att vi skulle dra till söder, så vi tog en taxi dit. Då visade det sig att åldersgränsen låg på 25 så det var bara att vända, tog tunnelbanan till Fridhemsplan för att gå till Trädgården, men det var monsterkö så jag drog hem till älsklingen istället. Var en rolig kväll även om mycket av den spenderades av att åka omkring.

Vaknade vid 12 idag, trött jag var! Rillen och jag bestämde oss då för att det fick bli en kebab till frukost,  naajs! Senare städade vi och gjorde fint i hans rum, heeelt skinande nu ;) Fick en må-illa-attack senare så mamsen kom och hämtade mig. Ganska skönt eftersom jag är så fruktansvärt trött, huh. Ikäll blir det bara chilli chilli och TV tittande. Ciaaooo!

Kommentarer
Postat av: alma

vaddå helveteslugg?! nu är jag riktigt förvirrad här, du är ju för fasiken hur snygg som helst i lugg! syggare än snyggast! :D

Postat av: Lotta

Haha tack alma, fan vad gullig du är :D

2007-07-31 @ 16:45:56
URL: http://loodie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback