Nada shopping

Klänningen är nu på god väg, har bara lite smågrejer kvar och sen är den klar! Känns som att den kommer bli hyffsat lyckad. Ska ut på fredag, kanske att den får åka på reda då ;)

Har inte shoppat på en månad, sparar pengar till Zakke. Är såå himla shoppingsugen just nu. Har hittat så mycket grejer som jag verkligen gillar! Nu börjar ju även höstgrejerna komma in, himla najs, även om jag skulle kunna ha sommar jämt. En skinnkjol skulle jag verkligen kunna tänka mig,
denna från Top Shop skulle sitta fint. Känns dumt just nu att jag shoppade upp hela min lön på mindre än två veckor, 7000 på vadå liksom? Huh...

Kom en ny Vecko Revyn idag som jag ska ta och läsa snart. Fick även H&Ms höstkatalog som jag ska bläddra lite i, men först blir det lite TV tittande. Nightieee!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe ne de e inge kul o vara sjuk=( uschusch!

Postat av: Sofia

hm jag e sjukt sugen på å köpa en tidning å bara ligga å ta det lugnt. Hoppas din dag blir bra!

2007-07-25 @ 12:29:49
URL: http://sofiacarlberg.blogg.se
Postat av: Anonym

åh, jag är oxå riktigt shoppingsugen!

2007-07-25 @ 20:41:57
URL: http://www.pernillaelisabeth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback