Naglar

Sitter och färgar ögonbrynen och fransarna just nu. Har blivit en riktig skönhetsdag idag, hårfärgning och hela köret ;) Funderar på att fixa naglarna också, måla i någon cool färg. Jag har märkt att mina naglar mår så himla mycket bättre på somrarna, brukar gå av så fort de kommer utanför fingerspetsen. Varför är det så? På sommaren och hösten har jag jättefina naglar, skumt.

Blev ingen tygshopping idag, blir förhoppningsvis det imorgon. Ska tjata på mamma ;) Riktigt sugen på en slimmad fodralklänning. Nu blir det TVn. Ciao!


Kommentarer
Postat av: alma

"Topshop-kuppen" har startat nu och jag hoppas att du vill vara en av dom som hläper till i försöket att få topshop.com att börja shippa till Sverige. Mer information finns på bloggen! :)

Postat av: Anonym

ja, mina naglar växer värsta snabbt på sommaren! :)

2007-07-24 @ 10:15:39
URL: http://www.pernillaelisabeth.blogg.se
Postat av: Elizabet

Det är roligt med tyg! tråkigt nog är jag en riktigt dålig sömmerska;P

2007-07-24 @ 11:19:49
URL: http://Elizabet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback