Sola

Hemma igen från mormor i Örebro nu. Har shoppat lite, fått lite kläder av mormor och sånt. Bland annat en jättesöt prickig kjol som jag ska ha som klänning, kommer bli hett.  Har även solat en del, ätit en massa och lekt med småkusinerna. Jobbiga som få är dem, men söta.

Har legat ute i solen hela dagen, känns helt sjukt att vara såhär blek i mitten av juli. Ska nog ta och sola solaium innan Zakynthos om det fortsätter att regna. Usch! Har även köpt en ny bikini som invigdes idag. Bild på allt kommer snart ;)

Min pojkvän klagade igår på att mitt rum var så rörigt, så nu ska det åtgärdas. Måste plocka undan en massa! Ciaooo!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Härligt med lite sol eller hur!?:)
Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

Postat av: Jess

ser fram emot att se bilder på dina inköp!
åh ska du också till zakynthos, närdå? jag och tjejerna åker inatt:D iih!

2007-07-16 @ 18:27:17
URL: http://metrobloggen.se/jessjess
Postat av: Askungen

Fnitter, besöker du Örebro ibland, där jag bor också :)

2007-07-17 @ 08:19:32
URL: http://www.metrobloggen.se/askungen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback