Klänning



Var inne på H&M en snabbis igår och hittade en superfin fodralklänning, tror nog att det är ett långt slappt linne egentligen. Men för 98 kronor så funkar det :) Om några timmar ska jag hem till Anna på midsommarmiddag och party, det ska bli riktigt kul! Hon kom hem efter ett år i Spanien igår, så jag ser verkligen fram emot att träffa henne. Vi ska även fira Sara lite som har fyllt år. Funderar på om jag ska ha min randiga klänning, vad sägs om det? :) Får ta med ett par leggings och en kofta, sjukt att det alltid ska vara dåligt väder på midsommar. Nu ska jag ner och packa ner lite grejer som ska med ikväll. Outfit kommer sen ;)

<3

Kommentarer
Postat av: johanna

kul när man fyndar sådär :)

Postat av: Nina

fin den va

2007-06-27 @ 13:09:26
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback