Lista

Eftersom jag fick lite av min lön i måndags så blir det nog lite shopping idag, och därför är det nog bäst at jag har koll på min lista :)

- Rosa/korallfärgat läppstift. Supersnyggt när man är brun.
- Svarta pumps. Ett par svarta klassiska, rund tå, inte för hög klack.
- Svarta ballerinas. Helt vanliga svarta i skinn.
- Blusar. Funkar alltid.
- Svart kuvertväska. Svart klassisk kuvertväska, så snyggt.
- Tee med tryck. Spanat in en hel del på Top Shop.
- Klänningar i massor!

- Jesus sandaler.  De här från Din Sko skulle inte vara helt fel.
- Svart skinnjacka. Lite kortare än den jag har nu, ska kolla second hand.
- Orange sjal. Tänk riktigt Hermèsoranget.
- Jeansshorts, riktigt stora. Har ju ett par, men jag vill ha ett par riktigt slappa.

Nu ska jag dra ut och lägga mig i solen, känns som om jag bara blir blekare och blekare, medan alla andra blir brunare. Så nu ska jag stekas :P Haha!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ojoj, nu påminner du mig om vad jag inte har gjort på jättelänge :D

Postat av: Sessan

Tror jag såg dig på laroy igår.. såg jag rätt? :P

2007-06-21 @ 11:57:15
URL: http://ohsofina.blogg.se
Postat av: Caroline

Nice shoppinglista, hade själv liknande innan ;)

2007-06-21 @ 14:56:28
URL: http://carolinelidman.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback