Striptease, YEAHH!

Idag vaknade jag ganska sent och kände mig helt slapp så jag bestämde mig för att träna lite. Kom på att jag hade laddat ner Carmen Electras Striptease Aerobics video och tänkte att jag skulle testa. Sjuukt ospänstig jag kände mig, haha. När man ser henne, perfekt sminkad och silikonbrösten som hoppar upp och ner, känner man sig allt annat än snygg. Men roligt var det ;)

 

Förresten så fick jag en värdecheck på HM av mamma. Någon som har något tips vad kan köpa för 150 kronor? :)

<3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Verkar Carmens striptease aerobics bra? Jag har funderat på att köpa en sån, det verkar ju roligare än att gå till gymmet liksom. :P

Postat av: sanna

Ååå jag vill också ha den :) var den bra?

2007-03-12 @ 11:16:39
URL: http://sannibanni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback