Dagens



Linne: Indiska
Tröja: Oldie, Gina Tricot
Kjol: H&M
Strumpisar: Gråa, lillasysters
Jacka: Svart skinnjacka, Jsfn
Halsduk: Grå, gammal
Armband: Nitamband, Punkt Shop

Skor: Ankelboots, Din Sko
Väska: Svart, Mexx

Idag såg jag ut såhär, var galet kallt så det var ett dumt val. Var iaf inne i stan en snabbis för att köpa lite nytt smink. Blev en väska ist, haha! Fick kommentaren av en kompis att min stil var så rockig(?) så jag köpte en väska som är allt annat än rockig, ni får se sen ;)

Tvättade mitt smink, borstar och sådant, för ett tag sen. Var typ sjukt äckligt. Ska verkligen börja göra det oftare, känns ju inte helt hundra att dra omkring med det där i ansiktet. Usch.

Kommentarer
Postat av: Christin

Snygg outfit! Jag gillar den grå tröjan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback