Shoppa shoppa

Har blivit så sjukt dålig på att uppdatera, är ju skandal! Blir så mycket att hinna med när man går i skolan. I alla fall så har helgen varit trevlig med kräftskiva igår, trots lite bråk och saker som gick sönder hade jag kul. Hoppas att alla andra också hade det bra :)

I fredags morse var det idrott som stod på schemat, blev inget smink på morgonen och fick därför en halvtimme över. Sminkar jag mig alltså en halvtimme varje morgon, huh? Haha. I alla fall så gick jag in på
Matildas blogg och såg att hon hade beställt hem jackan som jag länge suktat efter. Och att det dessutom var 50% rabatt på den. Så det blev till att klicka hem den, skulle ta 7-10 dagar, hoppas på att få den på fredag och att den är lika fin i verkligheten :) Ska kolla in lite bilder från gårdagen som kommer upp senare.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Gud, vilken snygging, och femtio procent är ju aldrig fel!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback