blogga?

Det här med att blogga. Känns inte som att det är min grej längre. Men vad vet jag? Kanske är i någon form utav svacka. Kanske blir det bättre efter ett lov. Ett lov är nog det som behövs, och det är vad jag ska få. För imorgon såhär dags har jag ett 10 dagars lov framför mig. Detta ska firas på fredag med en rejäl utgång. Många 90or som börjar bli 18, och de har nu haft önskemål om att dra till Nivå22. Och så ska det bli. Var länge sen nu. Annars blir det nog Vanilla om ingen har något bättre förslag. Hur ska ni fira ert påsklov?

Så nu får vi väl se om mitt bloggande håller i sig. Man kan ju hoppas.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas din blogglust kommer tillbaka!

Postat av: Leia

självklart ska du fortsätta med bloggandet....hoppas verkligen det:)
skickar lite av min bloggoholic till dig i hopp om att det hjälper:)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback