avis

Alltid lika trevligt att träffa bästa Sara. Vi promenerade runt, pratade och kollade i affärer. Blev en ögonfransböjare för min del, en som inte klipper av fransarna som min förra gjorde. Tyckte att det var konstigt att fransarna blev kortare och kortare trots att jag knappt sminkar mig längre, tills jag insåg att det nästan var som en sax. Lyckat.

Sara vägrade ställa upp på bild, men hennes skor fick jag allt med. Och vilken tur! Så fanstastiska, blir grön av avund varje gång jag ser dem.


Kommentarer
Postat av: HANNAH

Acos menar du eller? har nämligen alltid haft dove's men vill testa någon ny för en gångs skull!

Postat av: Sofia

Tack så mycket =)

2009-12-08 @ 22:21:34
URL: http://sgek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback