Euww

Idag mår jag som jag förtjänar. Riktigt jävla kasst alltså. Det blev en hård natt med många drinkar och dans fram till stängning på magenta. Kul kul, fast jag tror att jag har blivit något år för gammal för det stället. Väldigt mycket småttingar kändes det som. Blev till och med lite "kändis" spotting, Cimon från paradise var där.

Vaknade svintidigt imorse, gör alltid det dagen efter. Så det blev en promenad med mami i snön, med snorhala UGGs på fötterna. Mysigt. Sen åkte vi till Kista för julklappsshopping, oh herregud vad mycket folk det var! Smockat! Men lite fick vi köpt i alla fall. Åkte hem, åt chips, däckade i sängen och sov fram till för en timme sen. Det var den dagen det. Nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv. Puss babes!


Kommentarer
Postat av: chaleur

SV: hihi tack! ja min mormor är sjukt fashion haha :D

Postat av: Anja

Svar:

Åh the sims! Det har man ju spelat rätt mycket i sin dag :)

2009-12-20 @ 17:51:28
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg du har :)

2009-12-23 @ 00:06:27
URL: http://soffies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback