Fredagen

Helgen började med att jag som snäll storasyster fixade rosa chokladmousse till Saras tjejmiddag i fredags. Blev så fint, och riktigt gott! Så jävla nöjd med mig själv.

Sen blev det till att fixa iordning mig själv. Leopardklänning och horsminkning på och sen var det dags att bege sig hem till Elvira. Väl där blev det vindrickning och Backstreet Boys på högsta volym. Sjukt me party. Vid 11 började vi dra oss in mot stan för att mötas av en monster-kö utanför Collage. Det löste sig som tur var snabbt och vi var inne på ett par minuter. Gillar inte att stå i kö. Inne var det riktigt drag och vi dansade och hoppade, men efter några glas vin för mycket drog jag och lillasyster hem. Taxi från Alvik där jag totaldeckade, haha.



Kommentarer
Postat av: elvis

haha horsmikning yeye. den här kvällen glömmer man ju inte på ett tag, jävla helvetestrappa....

2010-05-10 @ 15:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback