HETS

Sådär, nu var det ett tag sen jag skrev igen. Förstår inte var all tid tar vägen, igår hann jag inte ens slå på datorn liksom.. Hetshetshets..

Jobbade fram till 12 idag och snart ska jag börja fixa lite inför ikväll då Rikard har födelsedagsdrink och jag har lovat att hjälpa till lite. Så mkt att tänkta på, allt som ska tas med, kläder jag ska ha på mig(!?) duscha och fixa, jobbigt, men det är det nog värt ikväll! I onsdags var vi ute några tjejer förresten, vi körde loss på Laroy. Kulkul så länge det varade, men jag dog av trötthet så in i en taxi och hemma hos Rikard vid 3. Skönt.



kollar lite på hockey(!?)



söta bruna damer


Kommentarer
Postat av: MOLLIE

Svar: TACK! Köpte den på H&M, den kan finnas kvar :)

Postat av: Linn

Vilken söt blommig topp!

2010-04-26 @ 14:05:30
URL: http://neytiri.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback