BIG NO NO

Skrev ju för ett tag sen om att jag hade fått jobb på en frisörsalong på Nybrogatan i stan. Tyvärr var jag tvungen att tacka nej då jag skulle jobba svart, även om det var mycket pengar jag skulle tjäna så kändes det väldigt oseriöst och konstigt. Haha, man kan ju inte gå till banken varje månad och sätta in så mycket pengar, eller? I alla fall så har jag kaanske fått ett nytt jobb på en mataffär, skulle vara himla najs :) Vad tycker ni om att jobba svart? Gjorde jag bort mig som tackade nej?



Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Jag tycker du gjorde helt rätt!

Postat av: Karin

Nej, jag tycker absolut att du gjorde rätt! Det är lite av en stressfaktor att jobba svart, man vet ju aldrig till 100 % om man verkligen får lönen man förtjänat eftersom det inte skattas för. Och så är du inte helt försäkrad osv... finns en hel drös med nackdelar! Så tycker du gjorde rätt!

2010-01-20 @ 14:40:28
URL: http://ohlachocolat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback