SEG

Detta kan nog vara år 2010 segaste dag hittils. Inte gjort ett skit och så kommer nog dagen att fortsätta. Jag vill så mycket just nu.

Jag vill färga håret riktigt mörkt.
Jag vill ha ett jobb som ger snuskigt mycket pengar, eller ett jobb överhuvud taget skulle vara utmärkt.
Jag vill åka till Thailand.
Jag vill vara brun.
Jag vill ha sommar och seglarveckan.
Jag vill gå barskolan på Mallorca.
Jag vill ha långt hår.
Jag vill ha snygga naglar och till sist en helt ny garderob.

Någon som kan hjälpa mig med detta?

Nä blä, nu ska ja sluta va nego. Men ibland är allt så segt.


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Ellerhur!! Sommar nuuuu :D

Postat av: Karin

Vill se bild på håret! :D

2010-01-07 @ 19:17:17
URL: http://karinbylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback