SÖNDAG

Så trött dag. Har degat omkring i mjukisbyxor hela dagen, kollat film och myst. Det är väl det söndagar är till för?

Gårdagen var kul däremot. Vi startade hemma hos Elvira med lite vin och tagg-musik, sen drog vi oss in mot stan och hamnade på Marie Leveau på söder. Hade aldrig varit där innan och jag går ju inte ut på söder särskilt ofta så det var jäkligt nice med något nytt. Efter lite tequila och flertalet drinkar så kände vi att det räckte för kvällen, och där började min minst sagt spännande resa hemåt. Jag åkte åt fel håll, TVÅ gånger (!??!??) haha.. Och det tog alltså ca en timme att ta sig från maria torget till zinken, vilket i vanliga fall är en promenad på 5 min. En kul kväll var det i alla fall, och jag måste säga att jag har haft en alldeles ypperlig helg.

Hur har er helg varit?


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Haha tack! :) Jag kände mig ganska så amatör men det var sjukt kul :D



Du får mer än gärna maila mig några bilder till
[email protected] om du vill :D

2010-03-28 @ 23:27:32
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Michelle

Haha, verkar som du haft en rolig helg ;) Haha, åka fel två gånger känns som en typisk grej för mig också. Haha!

2010-03-29 @ 16:07:12
URL: http://michelleewegert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback