FREDAG

Igår kväll blev det en ganska spontan utgång med Rikard och hans två kompisar. Efter lite förning med rätt äckliga drinkar begav vi oss ut i natten. Kan lova att det är väldigt jobbigt att vara ensam tjej i klackar tillsammans med tre killar i platta skor. Utan någon förståelse alls för mina svårigheter att ta mig gå klampade de fram med sina jättekliv. Inte hade de heller någon förståelse för att jag hade strumpbyxor när vi skulle välja vart vi skulle gå, men efter mycket om och men hamnade vi på en random bar.

Efter den här kvällen har jag verkligen lärt mig att det är enorma skillnader på hur tjejer och killar festar. Tjejer, i alla fall jag och mina tjejkompisar planerar allt i minsta detalj, fixar med listor, kollar taxi/tunnelbana osv. Medan killar bara tar det som det kommer... Håller ni inte med?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback