10 MAJ

Godmorgon! Nu har pappa snott med sig systemkameran så det blir inga bilder idag heller, ska iof ringa honom snart och kolla om han hunnit lägga över dem på någon dator innan, men men.. Ska testa att fota sminkningen med min kamera, men det blir nog inte lika bra.  

Imorgon drar i alla fall jag till landet, ska bli så jäkla skönt. Ligger mellan Smögen och Lysekil ungefär, på en ö mitt ute i havet, så det är minst sagt stillsamt där, såhär års.. hehe. Har en hel del fina minnen från i somras då vi spårade totalt på seglarveckan. Måste nog säga att det fortfarande är den roligaste veckan i hela mitt liv. Så ni kan ju gissa om jag längtar till i sommar! Favorit i repris! Nej men det ska bli skönt att åka nu också, ska spana lite loppisar osv.. mysigtmysigt.


Kommentarer
Postat av: elvis

what ska du till landet! det visste jag inte :O men myspys. skämtar inte när jag säger att jag längtar varje dag dit till sommarn!!

2010-05-10 @ 14:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback