ÄNTLIGEN HEMMA

Nu är jag äntligen hemma, 50 mil i bilen sätter fan sina spår, så jäkla stel nu. Och jag kan verkligen säga att borta bra men hemma bäst stämmer så väl. Sova egen säng, egen kuddde, egen dator. Kan nog inte bli bättre. Den här helgen har verkligen gått ut på kroppsligt arbete då vi har gjort om i hela trädgården på landet. Har fler valkar i händerna än jag någonsin haft och har inte haft någonting annat på fötterna än gummistövlar, härligt va? Haha. No fashion med andra ord, men sådant behövs ibland det också..

Håller på och tankar över bilder nu, drygt 500 med systemkameran.. Hehe.. Nu ska jag läsa ikapp på alla bloggar, ciao!


Kommentarer
Postat av: Michelle

Gött att ha dig "hemma" på bloggplanen igen! Seså, upp med bilder! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback