FÖDELSEDAG

Sorry för dålig uppdatering igår, men det var ju min födelsedag, så det kanske var okej ändå? ;) Hade världens bästa dag i alla fall. Satt ute och solade lite på dagen i strålande sol, sen på kvällen blev det god mat, paket och tårta. Hur mysigt som helst verkligen!

Fick en massa fina paket, men det är lite smått som måste bytas så det ska jag fixa nu i eftermiddag. Ska se vad jag hittar för roligt. Sen ikväll har Rikard bokat bord på en restaurang, han håller det fortfarande hemligt vilken vi ska till, sjukt spännande tycker jag. Men nu är det dags för lite fix. Puss!


Kommentarer
Postat av: Maria W

cool bild. gillar kontrasten "partyklädd" (ser lite så ut i alla fall) vs mjölk. kul

Postat av: Michelle

Grattis till framsidan snygging!

2010-05-07 @ 13:50:58
URL: http://michelleewegert.blogg.se/
Postat av: Michelle

Men du... GRATTIS i efterskotttt! Hade du en bra födelsedag?

2010-05-07 @ 15:15:01
URL: http://michelleewegert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback