HELGEN

Har varit en rätt hektisk helg, men också riktigt rolig! I fredags drog vi ihop ett gäng sköna människor och begav oss till skinnarviksberget för lite rose och mys. Trevligt trevligt, men framåt 12 snåret så började det bli rätt kallt och jag tog med mig några damer för att dra på party. På vägen dit hände det som jag bara hade väntat på hela kvällen, fallet/stagedive. Trots att blodet rann så blev det partyparty. Var väl hemma vid 3-4 så man får nog säga att det var en lyckad kväll ändå.

Igår morse vaknade jag tidigt så jag drog med mig Rikard ut i en park för frukost i solen. Mysigt! Sen mötte jag upp mamma för en heldag på stan. Svettigt? Oh yes. Men vi hittade en jättefin studentpresent till lillasyster i alla fall. Sen åkte vi hem, jag powernapade och sen var det bara att hoppa in i duschen och börja fixa sig igen. Vin hemma hos Fiffen stod på schemat, och det blev en väldigt mysig kväll. Tack för det! 


Kommentarer
Postat av: hiba

ajaj det ser ut att göra ont! Men härligt att du fortsatte festen

Postat av: Mickan

Festlig kväll var det, och nu har jag hittat hit också! Tjoho, äntligen en kul blogg att läsa! :D

2010-05-23 @ 22:00:47
URL: http://glittramer.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback