TISDAG

BAAD uppdatering, men jag har jobbat och hängt med gossen de sista dagarna. Tiden går liksom så himla fort då att ingenting annat hinns med. Lagom kul att jag valde att gå en två timmars promenad i regnet med barnvaktsbarnet idag va? Rätt dränkt när jag kom hem om jag säger så, och att jag sen upptäckte att jag glömt min matta på balkongen i regnet var också en av dagens höjdpunkter, hehe..

Så himla trött nu då jag vaknat en gång i timmen sen klockan 1(!???) inatt. Var helt övertygad om att jag hade försovit mig varenda gång jag vaknade, hatar verkligen när det blir sådär. Fick även ett mail idag som kan förändra väääldigt mkt för mig inom det närmaste året, men jag berättar mer om det ifall det nu skulle bli så som jag hoppas.

Ska knåpa ihop lite inlägg här nu, och sen blir det sängen. Puss!

rikard och jag stekte lite i trädgården igår i det fina vädret


Kommentarer
Postat av: Sara

faaan vilken biff! har han sprutat in silikon i armarna?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback