BOHUS-MALMÖN

Hallå där! Har inte bloggat på ett par dagar nu på grund av att jag inte haft tid helt enkelt. Var ute en sväng i fredags kväll, jobbade helt förmiddagen på lördagen och sen tog jag bussen ner till Uddevalla för att möta upp mamma och pappa som var på vårt landställe längst ut på en ö i närheten.

Det var verkligen jättemysigt att komma dit igen då jag faktiskt inte har varit där sedan i augusti. Men nu äntligen (snart) är ju sommaren här igen! Tror inte jag kan förklara hur mycket jag älskar sommaren, det är helt sjukt hur bra jag mår då.

Tog sista bussen tillbaka till Oslo igårkväll, och idag har det bara varit jobb heela dagen. Hann visserligen med en liten shopping-runda efter jobbet. Köpte världens finaste sommarklänning som ni ska få se alldeles snart!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback