JOBBJOBBJOBB..

4,5 timmar kvar på jobbet. Vissa dagar ær minst sagt jobbigare æn andra. Att stå upp 8 timmar om dagen i ganska oskøna skor ær ingenting jag rekomenderar før att hålla humøret uppe, jæklar vad grinig man blir. I Norge har man bara 30 minuters rast oavsett hur længe man jobbar, førstår ni hur føtterna ser ut nær man kommer hem då? Typ svullna gånger 100. Det ær knappt att jag kan klæmma på mig mina UGGs då alltså.

Haha, jaja, nog med klagande nu. Lyckades faktiskt byta till mig ett annat pass på lørdag så jag slutar halv 4 då! WOHO! Hoppas på soool! Kanske att det blir grillning senare på kvællen då? Vet vet, hade varit kempekos i sånt fall.




Kommentarer
Postat av: TILDA

svar: tack så mycket:)

Postat av: Anja

Svar:

Jag med! Sjukt ball! Och jag är inte ens en bikinitjej ;)

2011-04-13 @ 20:57:00
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback