FÖR LÄNGE SEN

Det är verkligen helt knäppt att det redan har hunnit bli augusti. Vart tog sommaren vägen liksom? Även om det verkligen har varit en fantastisk sommar så känns det inte helt hundra att den snart är över.

Har hunnit med så mycket roligt som jag inte ens har skrivit om. Är ju helt kass på att uppdatera den här stackars bloggen. Så detta får bli ett redigt inlägg.



Juli började med att jag och lillasyster drog ner till landet med mamma och pappa för att bara slappa, visserligen hann vi med en utgång i Smögen under vår rehab-vecka, men det är sånt som händer, hehe.





Sen mötte jag upp några vänner för en helg i Köpenhamn. Vi kom ner på fredags kvälenl och då var det bara att fixa ihop en snabb middag för att sen börja fixa sig inför kvällen. Efter en hel del drinkar så fick vi för oss att leta efter ett ställe dit alla "kändisar" går. Vet dock inte hur bra vi lyckades men kul var det i alla fall! På lördagen promenerade vi runt och shoppade lite. Sen på kvällen mötte vi upp några killkompisar till mig och körde gärnet på något ställe som hade gratis öl fram till klockan 1. Kan säga att det spårade ur rätt hårt. Kom hem vid halv 7 på morgonen, bra bevis på att man har haft kul!



På söndagen satte vi oss i bilen för att köra till nästa stop, tillbaka till mitt landställe. Veronica Maggio skulle i Kungshamn och det var verkligen fantastiskt bra! Trångt och svettigt som satan, men hon var grym.

Fortsätter att bertätta resten i nästa inlägg, nu ska jag pilla lite på min kamera :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback