TILLBAKA IGEN

Har varit borta härifrån ett tag då vissa är lite väl nyfikna, hehe. Hur som helst så har jag hunnit med en massa trevligt. Har varit på dop, träffat en massa fina vänner, partat, bakat lussebullar, kommit in på det jag vill plugga och ätit årets första julbord på Grand.

Nu ligger jag här i min alldeles jättesköna säng med nyfärgat hår och nya extensions. Ska bli skönt att slippa dredsen i nacken varje morgon. Fyfan, kommer aldrig kunna leva utan mitt låtsashår igen. Verkligen inte bra det här.

Imorgon ska jag och en kompis fixa nya pass, mitt går ut om en månad så det är ju lika bra det. Problemet är bara att hon varken har ett ID-kort eller ett pass som är gilltigt, så vi får väl se hur det går. Antagligen inte så jättebra va. Och sen ska man ju försöka vara lite snygg också, lycka till med det liksom. På mitt körkort ser jag ut som en livrädd fånge och på passet ser det ut som jag sover. Att man aldrig lyckas med sånt där?

Ska väl dra på några avsnitt SATC nu, världens bästa att somna till. Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback