KUL FREDAG

Ligger i sängen och ska strax sova, har kollat lite kungarna av tylösand med tjejerna. Vilka freaks det är med alltså.. Är helt slut efter den här veckan. Jobbar imorgon också, något jag absolut inte ser fram emot då vi bara är 3 stycken så det lär vara en jäkla stress hela dagen. Pallar inte just nu.. Men imorgon kväll blir det party, all in så att säga. Vi ska på utflyttningsfest till några av Lisas killkompisar, ska bli kul att träffa lite nytt folk också :)

På tal om folk så är det rätt sjukt hur människor kan förändras. Hur den person man en gång älskat och aldrig någonsin kunnat se några brister hos helt plötsligt besitter alla de egenskaper man kan hata hos någon, eller ja, rentav avsky. Man undrar ju om egenskaperna alltid har funnits där eller om de har kommit med tiden.. Jag hoppas på det sista, annars förstår jag inte hur jag kunde vara så blind. Helt vidrigt känns det. Om jag kunde så skulle jag mer än gärna radera vissa minnen. 

Hur som helst så är det natti natti nu, eller ja, först blir det några avsnitt one tree hill :)

Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback