EGEN LÄGENHET

Godkväll snyggingar! Vet inte om jag har skrivit om det förut, men till hösten så får jag förhoppningsvis en egen lägenhet. Det är min morbrors lägenhet på söder som mitt ex bor i just nu. Men med tanke på hur han har och fortfarande beter sig så tycker jag faktiskt inte att han ska bo där längre. Det finns inget gott i honom längre och det är så synd... Han kan gott flytta hem igen och fortsätta tjaffsa med sin pappa, inte mig emot.

Nu ska jag sluta vara bitter, så hur som helst så tänkte jag i alla fall flytta in om 2 månader. Ska bli så himla mysigt och spännande, men ändå rätt läskigt. Okej att jag har bott hemifrån det senaste året, till och med i ett annat land. Men jag har ju aldrig bott helt ensamt, hur ska det då?


Kommentarer
Postat av: emilia

det låter verkligen som att du förtjänar den bättre! Snygginredning på bilden!

Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Hoppas att du får lägenheten!

2011-07-05 @ 12:58:58
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Sandra

Kul att du uppskattade tipset! :)

2011-08-08 @ 22:49:42
URL: http://www.sandraasp.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback