23 MARS

Har tagit på mig en massa extrapass på jobbet så just nu är jag helt slut trots att bara halva veckan har gått. Bara vetskapen om att jag ska jobba så pass mycket får mig att bli helt utmattad, haha vilken mes man är. Blir mycket pengar i alla fall så det är ju positivt.

Lisa drar hem till Gävle imorgon, så jag och Sara blir ensamma i helgen, därav extrapassen på jobbet, hehe. Har fått in en massa nytt fint nu i butiken förresten. Vill bara shoppa loss! Men som tur är så har jag ett par till spons-skor att hämta ut, inte helt fel. Frågan är bara om man ska ta ett par snygga klackar eller inte? Den som lever får se.

Nästa helg är det min tur att åka hem, ska bli så jäkla skönt med lite ledigt. Ska fixa läpparna igen, då det inte alls blev så bra som jag hade tänkt mig sist. Knölar och jävligt, och med tanke på hur mycket pengar som har spenderats på detta så är jag riktigt missnöjd.




Kommentarer
Postat av: Jeanette

sv : tack snälla ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback