TISDAG

Tjenare! Nu ligger jag mätt och belåten i Lisas säng efter en lång dag på jobbet. Kan helt ärligt säga att de två senaste dagarna har varit de segaste någonsin här i Oslo. Motivationen är skit. Igår sålde jag ingenting på 8 timmar, INGENTING. Fyförfan alltså. Har i alla fall plockat ett par sponsskor idag. Bruna/cognacsfärgade boots från Rokin, ska se om jag lyckas komma ihåg att ta med mig dem hem imorgon för en bild. Asnöjd är jag hur som helst.

Så ja, vad har hänt sen sist jag bloggade? En jävla massa tror jag faktiskt. Många dygn på jobbet, ett par dagar hemma i Stockholm, och för många timmars party. Lägger upp lite bilder istället då mitt minne inte är det bästa längre.




Kommentarer
Postat av: Pia -Smilinggirls!

Verkar som du haft det kul! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback