TJABBA

Tjafan! Vi sitter här och tittar på lite söta youtube-klipp. Väldigt mysig kväll, med chips till middga, kanske är mindre bra. Men men. Imorgon beger jag mig hem till Sverige över helgen, vilket just nu känns både bra och dåligt på grund av en endaste vek liten person. Har man lovat något så har man, men ett löfte betyder tydligen inte lika mycket för alla. Jaja, whatever, det lär nog slå tillbaka på personen själv. Och det jäävligt hårt hoppas jag. Exakt om ett dygn så landar jag på Arlanda i alla fall, ser verkligen fram emot att få krama mami även om det bara har gått en månad sedan vi sågs sist.

Det blev lite shopping idag med för att döva mina känslor, haha. Var nere och spanade in gamla rea skor på lagret och hittade dessa snyggingar. 209 kronor fick jag ge för dem med personalrabatt, ganska bra va?


Kommentarer
Postat av: Malin

fina =) vart ifrån är dom? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback