HÅRFIX

Sitter här med asgod lasagne i magen och olja i håret. Jag har ju extensions och nu när det börjar bli lite kallare ute så är jag rädd att håret ska bli torrt och risigt så tänkte att vanlig olivolja kanske skulle funka. Har använt mig utav det förut, och det har funkat superbra. Men frågan är väl nu hur det funkar med keratinfästena? Haha om inte annat så märker jag väl det imorgon bitti när jag tvättar ur det :)

Förresten så kan jag verkligen säga att extensions är grymt! Jag vet att det är många som snackar om att det sliter på håret och trasslar sig, men det är ingenting som jag har märkt. Mitt egna hår är längre än någonsin, och förlängningen hjälper bara till med att göra mitt tunna hår tjockare. Fantastiskt!


Kommentarer
Postat av: Blopparna - Emmy

Ditt hår ser otroligt fint ut! Det där med vanlig olja i håret har jag aldrig hört förut, blir inte håret väldigt fettigt efteråt? Mitt hår är så otroligt torrt så kanske borde prova det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback