FIXARDAG

Idag har vi varit på IKEA i 4 timmar tror jag. Måste vara något slags rekord för mig, brukar liksom klara av det på en halvtimme. Typ, in och ta vad jag vill ha och sen snabbt hem igen. Men det klart, när tre tjejer ska shoppa så kanske det tar lite längre tid! Efter 4 timmar hade jag fyllt en halv sån shoppingpåse, haha! Dåligt handlat!! Men jag kom hem med bra grejer i alla fall.

Ska strax hoppa in i duschen och fixa till mig lite för ikväll vankas det nämligen inflyttningsfest i det fina vädret. Det är en kompis som har skaffat sig en roomie och det ska självklart firas. Blir i och för sig en lugn kväll för mig då jag behöver plugga imorgon, men det ska bli trevligt ändå!




Kommentarer
Postat av: Ebba

Ja man kan ju hoppas det iallafall ;) Måste bara säga att du tar sjukt snygga bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback