SNÖ I APRIL

Okej, fortfarande ingen telefon i sikte och därför blir det ju inte särskilt många bilder tagna tyvärr. Enligt Tele2s kundservice (som för övrigt suger pung) kan det vara upp till 8 veckors väntetid på att få en ny IPhone. Väl fungerande service? Eh nej... Känns ju knappt lönt att ha en försäkring när ingenting fungerar.

Hur som helst så har det varit en bra helg. Lite filmtittande i fredags och utgång igår, perfekt mix! Hann inte dra till systemet igår så jag fick ta mig en titt i pappas barskåp och se om jag hittade mig något spännande. Och där såg jag, till min stora förtjusning, en hel flarra whiskey! Så igår blev det whiskey sour, och jäklar vad gott det var!!! Min nya grej tror jag :)

Hur har er helg varit? Och juste, i Stockholm snöade det igår... Snö i april, vafan liksom!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback