LÖRDAG

Såhär såg min kväll ut igår. Det blev godis, film och brasa, mysigt! Idag är planen att plugga sönder hela dagen för att senare unna mig lite (mycket) vin ikväll. Antagligen blir det väl inte så mycket plugg, men man kan ju alltid låtsas hörrni. Kan verkligen säga att kurslitteraturen är otroooligt tråkig och jag vill knappt tänka på vilken otroligt tråkig människa som lyckas skriva en sån otroligt tråkig bok. Haha stackarn! Eller ja, egentligen är det nog mer synd om mig som verkligen måste läsa boken.



Kommentarer
Postat av: Michelle

Sv; Jag bor på bygdöy alle! Trivs som fisken :) Ja, jag ska söka servitris bland annat på Aker Brygge på måndag hade jag tänkt, hört att det ska vara bra dricks där! Speciellt på sommaren ;) Vart bodde du?

Postat av: Linn

Ååh va mysigt det ser ut!

2012-02-13 @ 00:05:47
URL: http://linnsidepo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback