TENTAVECKA

Nu är jag verkligen helt slut. Drog hemifrån vid halv 10 imorse och kom hem för en timme sen, så det var en hyffsat lång dag och med bara frukost i magen så var jag inte allt för pigg den sista timmen. Nu är det bara en vecka kvar till den första tentan och jag kan erkänna att jag faktiskt inte har börjat plugga på riktigt. Ska möta upp en i klassen imorrn för att svara på lite övningsfrågor, behöver verkligen hjälp att komma igång lite. Förstår inte hur man kan ha en sån usel självdisiplin när det gäller läsandet, sjukt.

Nu ska jag i alla fall mysa ner mig i sängen ett tag, kanske att man ska passa på att fixa med ansiktsmask, måla naglarna och lite sånt. Det gäller att passa på när man har tid.


Kommentarer
Postat av: astrid

fint hår!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback