TENTOR OCH HÅRFIX

Herregud, är inne på den ekonomiska delen av tentan nu. Fattar nada, NADA. Åt helvete med det känner jag just nu!

Hur som helst så tänkte jag tipsa lite om två väldigt bra hårprodukter. Först och främst så använder jag Maroccanoil som precis alla andra. Men ja, den funkar faktiskt skitbra! Den är jävligt dyr men det är den värd. Gör håret supermjukt, glansigt och lätt att reda ut. Har använt den nu i ca 2 månader och mitt hår har faktiskt vuxit mer än normalt. Om det har med produkten att göra eller inte vet jag ingenting om, men jag gillare!

Den andra produkten är en leave in spray från Uniqe One. Har bara använt den i drygt någon vecka, men jag tycker redan att man märker skillnad. Håret blir mindre frissigt och lättare att styla. Sen ska den hjälpa mot ungefär allt det som man vill, till exemel förebygga kluvna hårtoppar och ge mer fylligt hår. Skriver mer om produkten när jag hunnit prova den lite mer. Men jag tror nog att det kommer bli en favvo! Så detta var två bra tips från mig :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vinn ett halsband på min blogg! Klicka här för att tävla: http://shoemania.se/2012/february/tavling-vinn-ett-halsband-fran-timstorese.html

2012-02-09 @ 20:21:15
Postat av: Originalet

Svar:

Åh, tack!

2012-02-09 @ 21:51:00
URL: http://originalet.net
Postat av: Sara

Sv: Ja, den är väldigt mysig, hihi! :)



Marrocanoil verkar så bra, så många rekommenderar det ju! Kanske ska testa..? :)

2012-02-09 @ 22:23:57
URL: http://accessoara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback